Harry Potter
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Welcome to the wonderful world of Harry Potter...
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 potterskolen.dk muggle studier :D uge 7

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin


Female Number of posts : 1349
Localisation : Danmark
Reputation : 10
Points : 53108
Registration date : 2007-05-19

potterskolen.dk muggle studier :D uge 7 Empty
PostSubject: potterskolen.dk muggle studier :D uge 7   potterskolen.dk muggle studier :D uge 7 I_icon_minitimeSat Apr 03, 2010 3:39 am

... Jeg kunne rigtig godt lide denne uges lektier ;D

Da jeg så min kusine svinge med en træpind, troede jeg at jeg så forkert, men hendes rotte blev lavet om til et glad. Jeg kunne ikke fatte det, det virkede så urealistisk, jeg vaklede et par skridt da jeg gik ind i en vase. Så kiggede min kusine forskrækket på mig, hun tabte sin træpind, eller hvad man nu kan kalde det. En stav? Sådan kaldes de i film og bøger, jeg troede ikke magi fandtes, jeg gad heller ikke tro på det, men jeg havde jo set det med mine egne øjne. Min kusine så forskrækket på mig, så på glasset, rotten, hvad den nu kan kaldes for, tingsten, hun skyndte sig foran den, men hun indså at det var forsent, jeg havde set det hele. Hun samlede sin pind, og vi så begge hinanden i øjnene. Hendes bebrejdende øjne som om det var min skyld at hun var blevet set. Vores blikke sagde mere en tusinde ord. Jeg ved heller ikke hvordan det jeg havde set skulle blive beskrivet med ord. Måske et ord.. MAGI!
Back to top Go down
https://gringotts.forumotion.com
 
potterskolen.dk muggle studier :D uge 7
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Potterskolen
» Potterskolen.dk forvandlings lektier uge 7
» Potterskolen.dk FMMK lektier uge 7 (Dementor)
» Potterskolen.Dk Botanik Lektier uge 7 .. Marehalm

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Harry Potter :: Harry Potter Forum :: Harry Potter Forum-
Jump to: