Harry Potter
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Welcome to the wonderful world of Harry Potter...
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Potterskolen.Dk besværgelses lektier for uge 7 (:

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin


Female Number of posts : 1349
Localisation : Danmark
Reputation : 10
Points : 53116
Registration date : 2007-05-19

Potterskolen.Dk besværgelses lektier for uge 7 (: Empty
PostSubject: Potterskolen.Dk besværgelses lektier for uge 7 (:   Potterskolen.Dk besværgelses lektier for uge 7 (: I_icon_minitimeThu Apr 01, 2010 12:21 am

Hey folkens jeg har lige afleveret mine besværgelses lektier for uge 7 hvad synes i om den ?

Det var sommertid og jeg kunne mærke at der var noget galt på markerne, det var sommer men det var koldt hele dagen lang. Folk kom og fortalt om geder der var blevet fundet døde. Selvfølgelig vidste disse mugglere ikke hvad det var, men alle hekse og troldmænd vidste at det var på grund af dementorerne. De rendte rundt i alle afkroge, jeg vidste hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte et af de klamme bæster. Sprænge den i luften uden at tænke over det..
Ligepludselig blev hele mit vindue fuld med is. De var her. På min gård! Nu ville jeg endelig få chancen for at sprænge dem i luften, det var trodsalt dem der havde taget livet af min far! Nu var det hævn.
Jeg tog min kappe på og med min tryllestav i hånden gik jeg ned i markerne, det var ligesom i en labyrint, man kunne ikke finde vej ud når man først var faret vild. Jeg kunne høre en lydløs lyd og føle en iskold kulde ,,Sonoro'' og med et, blev lyden forstærket, den var meget tæt på, det blev koldere og lyden blev højere. Jeg vendte mig om og der stod den. Jeg kiggede bare på den. Du store græskarmand. Det blev mørkt. Jeg prøvede at undgå at se på den. Men den sugede kræften af mig, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. ,,Accio'' og med et kom en skovl flyvende og ramte næsten dementoren, det fik fjernet dens opmærksomhed fra mig, jeg rejste mig og så på den, jeg kiggede ud til alle sider for at se om der var flere, for at se mest muligt tog jeg hætten af. Det var mørkt. Jeg kiggede på den og den var klar til at suge kraften ud af mig. ,,BOMBARDIO'' råbte jeg og den sprang bare i luften. Jeg troede det var forbi, men da jeg vendte mig om, var der hundredevis. Og der stoppede alt!
Back to top Go down
https://gringotts.forumotion.com
 
Potterskolen.Dk besværgelses lektier for uge 7 (:
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Potterskolen.dk forvandlings lektier uge 7
» Potterskolen.dk FMMK lektier uge 7 (Dementor)
» Potterskolen.Dk Botanik Lektier uge 7 .. Marehalm
» Potterskolen
» potterskolen.dk muggle studier :D uge 7

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Harry Potter :: Harry Potter Forum :: Harry Potter Forum-
Jump to: